Regulamin
III. Zasady składania zamówień
IV. Rejestracja nowych Klientów
VI. Płatności i zapłata za towar
I. Informacje ogólne
- Właścicielem Platformy Sprzedaży zwanej dalej PLATFORMĄ (adres internetowy sklep.hasta.pl) jest Hasta Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Robotniczej 72E, 53-608 Wrocław, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia- Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000041592, NIP 897-10-07-233.
- Korzystanie z Platformy oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności.
- Hasta prowadzi sprzedaż wyłącznie dla Klientów NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
II. Słowniczek
- Sprzedawca - Hasta Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Robotniczej 72E, 53-608 Wrocław, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia- Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000041592, NIP 897-10-07-233
- Klient - pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, prowadząca zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dalszej odsprzedaży zakupionego u Sprzedawcy towaru ( np. hurtownia, sklep, biuroserwis itp.), nie będący odbiorcą końcowym
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Platformy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
- Towar - rzecz ruchoma, prezentowana na Platformie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określona w zamówieniu.
- Odbiorca końcowy - odbiorca dokonujący zakupu towarów na własny użytek.
III. Zasady składania zamówień
- Zamówień on-line należy dokonywać poprzez formularz zamówieniowy (koszyk).
- Zamówienia przyjmowane są w trybie: 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia, które spłyną po godzinie 16 w dniu roboczym, w niedzielę lub w święto, będą realizowane w następnym dniu roboczym. Przy obliczeniu terminu otrzymania przesyłki należy zsumować czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy zamówienia.
- Każdy towar posiada określony termin realizacji zamówienia. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wykonywane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie terminu realizacji najdłuższego z podanych. Jeżeli czas realizacji jest dłuższy niż podany na Platformie Sprzedaży Sprzedawca kontaktuje się elektronicznie lub telefonicznie z Klientem w celu poinformowania o terminie realizacji i dalszym trybie realizacji zamówienia przez klienta.
- Ceny sprzedaży podane przy produktach określone są w złotówkach. Na Platformie podane są zarówno ceny netto, jak i ceny brutto (zawierające podatek VAT). Dla stron wiążąca jest cena brutto widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
- W przypadku zmiany ceny o której mowa w ust.4 Platforma poinformuje Klienta o tym fakcie
- W przypadku braku towaru w ofercie internetowej, klient ma możliwość telefonicznego zamówienia towaru w Dziale Zamówień firmy Hasta.
- Zmiany w zamówieniu mogą być dokonywane do momentu wystawienia faktury.
- Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta z Platformą jest telefon: 7137 73 877
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu, bez podania przyczyn.
- Oferty promocyjne Sprzedawcy mogą być ograniczone czasowo i ilościowo. Decyduje kolejność składania zamówień. Sprzedawca może wycofac promocję bez podania przyczyn.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyn.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen bez wcześniejszego uprzedzenia.
IV. Rejestracja nowych Klientów
- Podczas pierwszej rejestracji Klient wypełnia formularz rejestracyjny.
- Klient przedstawia Sprzedawcy następujące dokumenty: NIP, REGON, KRS lub Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności Gospodarczej.
- Klient akceptując warunki „Regulaminu zakupów on-line” wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze danych Hasta sp. z o.o. z siedzibą przy, ul. Robotniczej 72e, 53-608 Wrocław.
- Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby Sprzedawcy i przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej, realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz sprzeciwu, który należy zgłosić w siedzibie Sprzedawcy. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych zostały zawarte w Polityce prywatności na stronie Platformy.
- Sprzedawca i zespół Platformy Sprzedaży dokładają wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
- Po aktywacji przez Sprzedawcę konta Klient może rozpocząć proces zamawiania towarów.
- Klient zobowiązuje się do podania osób upoważnionych do odbioru towarów, podpisywania i odbierania faktur.
- Dopóki Klient pisemnie nie wycofa pełnomocnictwa, w pełni odpowiada za wszystkie operacje dokonane na Platformie przez pełnomocnika.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo, a Odbiorca końcowy, rejestrując się na Platformie, wyraża zgodę na przekazanie jego danych do podmiotów współpracujących ze Sprzedawcą, w celu jego dalszej obsługi.
V. Wysyłka towarów
- Zamówiony towar dostarczany jest pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówień za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poprzez odbiór własny.
- Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia i jest uzależniony od trasy dostaw.
- Dokładne warunki transportu i dostawy dostępne są w Dziale Obsługi Klienta pod nr tel. 71 37 73 877.
- Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie będące rezultatem pracy kuriera.
- Za datę zakończenia dostawy uznaje się datę wystawienia faktury VAT.
VI. Płatności i zapłata za towar
- Płatność za zamówiony towar jest dokonywana w trybie: przedpłata za towar, za pobraniem lub przelewem, zgodnie z ustalonymi zasadami współpracy.
- Koszty dostawy towarów określone zostały w Warunkach Dostawy .
VII. Reklamacje
Dla przyspieszenia procesu obsługi reklamacji w przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru, Klient powinien bezzwłocznie zgłosić powyższy fakt sprzedawcy wysyłając prawidłowo wypełniony druk na adres reklamacje@hasta.pl.
- Klient jest zobowiązany do dostarczenia na koszt Klienta reklamowanego towaru:
- osobiście do siedziby Sprzedawcy - Dział Reklamacji, Wrocław ul. Robotnicza 72E, 53-608 Wrocław wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną i wypełnionym drukiem reklamacyjnym
- wysyłając reklamowany towar do Działu Reklamacji na adres Sprzedawcy (j.w.) wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopią dowodu zakupu.
- oddając kierowcy Sprzedawcy przy okazji dostawy wraz z dokumentacją reklamacji.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku gdy reklamacja wymaga konsultacji z producentem lub dystrybutorem towaru czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w przypadku zgłoszenia uszkodzenia towaru oraz braku towarów przewoźnikowi w momencie odbioru towaru (przesyłki). Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przewoźnikiem protokołu reklamacyjnego i dołączenie go do zgłoszenia reklamacyjnego.
Paczki - Fedex.
Palety - Geis. - Druk reklamacyjny - pobierz w formacie DOC lub PDF.
- Druk reklamacyjny można wysyłać poprzez:
- formularz kontaktowy wybierając rodzaj kontaktu "Reklamacje" - kliknij tutaj ,
- adres email reklamacje@hasta.pl
VIII. Zwroty
- Dokonując zwrotu towaru Klient dla przyśpieszenia procedury powinien przesłać na adres email:
reklamacje@hasta.pl oświadczenie o woli zwrotu towaru, w którym poda:
dane nabywcy: nazwę firmy, kod Klienta lub nr NIP, dokładny adres firmy(ulica,
numer domu, kod, miejscowość);
dane identyfikacyjne faktury VAT dotyczącej zwracanej pozycji;
nazwę, kod towaru (lub nr pozycji na fv) i ilość.
Towar może być zwrócony najpóźniej 2 dni od daty otrzymania dostawy. - Klient wraz z przesłaniem zwracanego towaru do siedziby Hasta Sp. z o.o. zobowiązany jest
przesłać pisemną specyfikację zwracanego towaru oraz zawierający ww. dane - pobierz w formacie DOC lub PDF. - Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i nie posiadać żadnych etykiet, cenówek itp.
- Dokonując zwrotu towaru Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru wraz z oryginalnym opakowaniem producenta, a także instrukcjami oraz wszelką inną
dokumentacją załączoną do produktu. - Klient zobowiązany jest do odesłania towaru niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o
odstąpieniu od umowy jego zakupu (poprzez wysłanie informacji email zgodnie z danymi jak w
pkt. 1), jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia tego oświadczenia. - Towar oznaczony na stronach sklepu jako komplet lub zestaw, należy odesłać w całości.
Nieskuteczne jest odstąpienie Klienta i odesłanie tylko poszczególnych elementów składających się
na komplet lub zestaw. - Towar oznaczony na stronach sklepu jako "produkt na zamówienie" nie podlega
zwrotowi! - Sprzedawca po weryfikacji zwracanego towaru wystawia fakturę korygującą na produkty spełniające warunki niniejszego regulaminu.
- Towar, który nie spełnia wymagań zawartych w Regulaminie (zbyt odległy czas zakupu, towar uszkodzony, itp.) Sprzedawca odeśle na koszt Klienta
- Wszelkie uwagi dotyczące zwrotu Klient może zgłaszać do swojego Opiekuna Handlowego.
IX. Gwarancja
- Warunkiem uznania gwarancji jest kontrola opakowania pod kątem uszkodzeń przed potwierdzeniem odbioru przesyłki z poczty lub od kuriera. Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie dostawy. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia i istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia towaru należy odmówić jej przyjęcia i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się niezwłocznie ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, jeśli produkt został uszkodzony mechanicznie, na skutek niewłaściwego użytkowania lub transportu.
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
X. Pozostałe informacje
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku z późn. zmianami o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy towar. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt na adres siedziby sklepu.
- Wszelkie znaki towarowe są znakami zastrzeżonymi ich producentów.
- W sprawach nie uregulowanych w niniejszym niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a klientem, zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
XI. Ochrona Danych Osobowych
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży lub dokonania Rezerwacji.
- Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
- Dane Osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego lub uzyskane w oparciu o aktywność Klienta w Internecie i za pośrednictwem Aplikacji, będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu Internetowego oraz opisanych w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.
- Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.